Door onze klanten beoordeeld met maarliefst een 9.8!!
Daar zijn we best een beetje trots op.
menu
favorite 0
clear
check_circleMeer dan 1000 DEUREN
check_circleUitsluitend de BESTE MERKEN
check_circleAlle deuren INCLUSIEF MONTAGE
check_circleAltijd de BESTE PRIJS
check_circleOok OP ZATERDAG
check_circleKLANT = KONING
Home /

Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden


Bij aankoop van een deur, beslag of welk ander product dan ook, wordt er gevraagd om "accoord" te gaan met de "algemene voorwaarden".
Dit is wettelijk zo geregeld en da's fijn. Zo weet jij wat je van ons mag verwachten en wij van jou, lekker duidelijk.... Tenminste, als het in begrijpelijke taal zou zijn geschreven.

Dus... hebben wij het voor je in "gewoon" Nederlands vertaald.
(Voor de advocaten en rechtenstudenten hebben we natuurlijk ook gewoon de "moeilijke woorden" versie, klik hier)

 

1. Defenities

Moeilijke woorden, daar hebben we een hekel aan.

In begrijpelijk Nederlands vertellen wat jij van ons mag verwachten en wij van jou, dat past meer bij ons.
Gewoon lekker transparant en vooral zonder dure woorden.
Is er iets niet duidelijkBel of Mail ons even, dan kijken we samen.


Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer

Wij zijn DeurenCompany en zijn gevestigd in Rotterdam, aan de Jagersmeer 26 met de postcode 3068 KD.
Dit is ons kantoor, dus geen showroom.
Natuurlijk hebben we hier wel deuren. Een voordeur, kastdeur en een deur naar het toilet, maar houden we liever zelf.

Wil je ons wat
vragen of vertellen, je mag ons altijd bellen, mailen mag natuurlijk ook.

We zijn
telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 17:00, op telefoonnummer 085 200 66 98.
Liever contact via email ?
Dan graag naar klantenservice@deurencompany.nl. We zullen alles aan doen om jou email
zo snel mogelijk te beantwoorden.

O ja, we zijn ingeschreven bij de
Kamer van koophandel, te Rotterdam, onder nummer: 24370981
en ons Btw-identificatienummer is : NL001625426B03


Artikel 3 - Toepasselijkheid

Eigenlijk niets meer dan afspraken die we samen maken, welke van toepassing zijn als je bij ons een product hebt gekocht of gaat kopen.
Deze afspraken worden bezegeld, wanneer je de Algemene voorwaarden accepteerd.

We vinden het dus belangrijk dat je ze gelezen hebt, maar vooral ook, dat je weet wat we ermee bedoelen.
 

Artikel 4 - Het aanbod

Bij elk product vertellen we je zo duidelijk mogelijk wat het kost, wat je er voor krijgt en wat je van ons mag verwachten.
Staat er bij een van onze producten een foutje, da's onze schuld en dus mag je ons daar aan houden.
Is het direct duidelijk dat het om een fout gaat, dan gaat dit natuurlijk niet op.

Voorbeeld:
Een deur die normaal € 1000,00 kost en in onze webwinkel wordt aangeboden voor € 75,00, mag duidelijk zijn dat dit niet kan.

Natuurlijk zullen we er echt alles aan doen om jou een tevreden klant te laten zijn, daarin gaan we heel ver.


Artikel 5 - De overeenkomst

We doen er alles aan om je zo veilig mogelijk te laten shoppen.Wel zo'n fijn gevoel.
Plaats je bij ons een bestelling, dan sturen we je altijd bevestiging per email en
natuurlijk houden we je op de hoogte, wanneer, hoe en wat met betrekking tot je bestelling.


Artikel 6 - Herroepingsrecht

Wettelijk gezien heb je altijd 14 dagen bedenktijd na ontvangt van je product.
Da's logisch want je wilt het product toch in het echt zien en voelen.
Is het product niet helemaal wat je er van vewachte? Stuur het product dan binnen 14 dagen terug.
We sturen je dan een ander nieuw product of je krijgt netjes binnen 7 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening.
 

Artikel 7 - Tijdens de bedenktijd

Tijdens de bedenktijd mag je het product op je gemak bekijken, vind je het niks? geen probleem.
Zorg dat het product onbeschadigd en in de originele verpakking naar ons retour komt.
 

Artikel 8 - Dit mag je van ons verwachten na retourneren van een product.

Heb je binnen 14 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan sturen wij je dan een ander
nieuw product of je krijgt netjes binnen 7 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening.
 

Artikel 9 - Verzendkosten bij retourneren

De verzendkosten zijn voor rekening van de klant, Mits het een niet deugdelijk product betreft, dan zijn de kosten uiteraard voor ons.


Artikel 10 - Uitsluiting herroepingsrechts

Een uitzondering op het herroepingsrecht zijn maatwerkproducten zoals deuren.
Deze worden namelijk naar wens van de klant geproduceerd, danwel bewerkt.


Artikel 11 - De prijs

Onze prijzen zijn altijd helder en transparant.
Bij elk product zie je precies wat je mag verwachten (zie artikel 4) en zijn alle genoemde bedragen altijd inclusief Btw.

Heb je enige twijfel over een genoemde prijs? Bel of Mail ons even, dan kijken we samen.


Artikel 12 - Conformiteit en Garantie

Beloven we wat, dan doen we dat ook.
Koop je bij ons een product, dan mag je verwachten dat dat goed is.
Is het dat niet, dan lossen we het op.

De wet als leidraad, onze service als uitgangspunt.


Artikel 13 - Levering en Uitvoering

Koop je bij ons een deur of ander product dan moet je daar een goed en het liefst een euforisch gevoel aan overhouden.
Met deze gedachte leveren en plaatsen wij het door jou gekochte product.

We zijn pas tevreden als jij dat bent.


Artikel 14 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

Dit artikel is standaard opgenomen in de verplichte Algemene Voorwaarden en heeft alles te maken met het afsluiten van contracten.
Artikel 12 kunnen we dus snel vergeten.

Wij hebben geen contracten, alleen een eindeloos gevoel voor service.


Artikel 15 - Betaling

Koop je bij ons een deur of ander artikel, dan vragen we je om het bedrag vooruit te betalen.
Dat doen we omdat onze producten veelal maatwerk zijn en dus speciaal naar jouw wensen wordt gemaakt of bewerkt.

We begrijpen, dit is best een "Dingetje".
We kunnen je gerust stellen... DeurenCompany mag het "Webwinkel keurmerk" voeren, dat keurmerk krijg je niet zomaar.


Artikel 16 - Klachtenregeling


Heb je een klacht? Bedankt hiervoor.
We zijn er niet trots op, maar zien het wel als een uitdaging om je weer een tevreden klant te maken en onze service en werkwijze te verbeteren.

We stoppen dan ook niet voordat we er echt alles aan hebben gedaan om je klacht op te lossen.

Stuur je klacht naar klantenservice@deurencompany.nl en leg zo duidelijk mogelijk uit wat je klacht is, het liefst met je telefoonnummer, zodat wij je kunnen bellen om je klacht te bespreken.
Je krijgt uiterlijk binnen twee werkdagen antwoord van ons.

We gaan er vanuit dat we er samen wel uitkomen, maar mocht dit toch niet lukken, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."


Artikel 17 - Geschillen

We gaan er niet van uit,...maar mochten we er toch samen niet uitkomen...Neem dan binnen 12 maanden contact op met het "Webwinkel keurmerk" en meld je klacht.
"Webwinkel keurmerk" zal dan van start gaan met "geschilbemiddeling".


Artikel 18 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Dit komt er eigenlijk op neer dat wij niet zomaar aanpassingen mogen doen in de Algemene voorwaarden, logisch natuurlijk.
 

' T is nog een lap tekst, maar hopelijk is alles helemaal duidelijk.

Heb je vragen?
Bel of Mail ons even, we helpen je graag.
check_circleMeer dan 1000 DEUREN
check_circleUitsluitend de BESTE MERKEN
check_circleAlle deuren INCLUSIEF MONTAGE
check_circleAltijd de BESTE PRIJS
check_circleOok OP ZATERDAG
check_circleKLANT = KONING